Acidul azelaic pentru acnee


Acidul azelaic este un produs natural ce ucide bacteriile din piele. Acesta poate ajuta la prevenirea si tratarea acneei.
Medicii prescriu acidul azelaic sub forma de crema (Skinoren). Dupa aplicare este nevoie de 1-2 luni pentru a incepe ca acneea sa dispara. Ca si alte medicamente, poate determina aparitia unor efecte nedorite. Reactiile adverse care apar la inceputul tratamentului sunt urmatoarele: senzatie de arsura sau intepatura, mancarime, inrosire/iritatie, uscare si descuamare a pielii.
Utilizati acidul azelaic numai in doza si pe durata recomandata de medicul dumneavoastra. 

4 comentarii:

Cip spunea...

Nu e bun de nimic.

raluca. spunea...

Primul dermatolog la care am fost mi-a prescris skinoren fara ca macar sa se uite atent la acneea mea si mi-a facut mai mult rau decat bine!!

e.lenea spunea...

Dupa prima aplicare (la recomandarea medicului dermatolog) la 3-4h am simtit o ameliorare.sunt in a4-a zi de tratament si fata mi s-a curatat.Acum au ramas niste pete rosii-grena. Unele mai prezinta in adincime o formatiune intarita dar nedureroasa, altele nu. tratamentul mi s-a prescris pt 6 saptamini, cu revenire la medic la 2 saptamini daca nu exista nici o schimbare in bine.La mine nu e cazul

Anonim spunea...

Pe tenul meu, crema face minuni!
O recomand oricui are ten sensibil cu rozacee si dermatita periorala. In momente insuportabile in care fata este plina de cosuri sub piele si dureroase, dupa primele 2 zile deja simt efecte.
Trebuie sa aveti rabdare si sa folositi cat mai des crema.
Mie mi s-a spus ca trebuie sa folosesc crema de 2x pe zi timp de un an!!!

Trimiteți un comentariu